پروژه فركتال جوليا به زبان ++C و استفاده از OpenGL
نوشته شده توسط : زپو

 پروژه فركتال جوليا به زبان ++C و استفاده از OpenGL


فرکتال ساختاری هندسی است متشکل از اجزایی که با بزرگ کردن هر جزء به نسبت معین، همان ساختار اولیه به دست آید. به عبارتی دیگر برخال ساختاری است که هر جزء از آن با کلش همانند است. فراکتال‌ها شکل‌هایی هستند که بر خلاف شکل‌های هندسی اقلیدسی به هیچ وجه منظم نیستند. این شکل‌ها اولاً سرتاسر نامنظم اند، ثانیاً میزان بی نظمی آنها در همه مقیاسها یکسان است و جسم فراکتال از دور ونزدیک یکسان دیده می‌شود. به تعبییر دیگر خودمتشابه است.از فراکتالها به عنوان یکی از ابزارهای مهم در گرافیک رایانه‌ای نام می‌برند، اما هنگام پیدایش این مفهوم جدید بیشترین نقش را در فشرده سازی فایلهای تصویری بازی می‌کنند.

پروژه فركتال جوليا به زبان ++C و استفاده از OpenGL یکی از کامل ترین برنامه هایی است که تحت محیط سی پلاس پلاس نوشته شده و از کتابخانه های opengl در آن استفاده شده است.

این پروژه در برنامه ویژوال استدیو قابل ویرایش است.

قیمت کاملا رقابتی


خرید و دانلود  پروژه فركتال جوليا به زبان ++C و استفاده از OpenGL






:: برچسب‌ها: روژه فركتال opengl , پروژه فركتال جوليا , فركتال , فركتال جوليا پروژه درخت opengl , پروژه فركتال opengl , پروژه برخال opengl , پروژه نگارال opengl , پروژه درخت فارکتال ویژوال استدیو , درخت گرافیک فارکتال ویژوال , گرافیک فارکتال پروژه برنامه نویسی , درخت فارکتال برای بر ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: